شهادت یک سرباز وظیفه در ایذه

پارسینه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:53
سرباز وظیفه میلاد مهدی پور ده مرداسی که در تاریخ ۲۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۴ در درگیری با اشرار مسلح مجروح شده بود، صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: سرباز وظیفه میلاد مهدی پور ده مرداسی که در تاریخ ۲۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۴ در درگیری با اشرار مسلح مجروح شده بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است این مامور وظیفه شناس به همراه ۲ نفر دیگر از کارکنان انتظامی پاسگاه سوسن که جهت امدادخواهی شهروندان به ماموریت اعزام شده بود در درگیری با اشرار مسلح مجروح شده که صبح سه‌شنبه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان شهادت این مامور شجاع و وظیفه شناس را به مردم شهید پرور استان خوزستان خصوصا خانواده محترم این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض کرد.

 پیش از این نیز اواخر سال گذشته سرگرد حسن برون، مامور انتظامی پاسگاه سوسن که در حین انجام ماموریت و مقابله با اشرار مسلح به شدت مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.