آغاز «ایرانی‌خوانی» در تماشاخانه سنگلج از فردا

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
تماشاخانه سنگلج سه‌شنبه‌های هر هفته جلسه نمایشنامه‌خوانی با عنوان «ایرانی خوانی» را برگزار می‌کند.

آغاز «ایرانی‌خوانی» در تماشاخانه سنگلج از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اولین دوره «ایرانی خوانی» سنگلج از فردا سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ ساعت ۱۷ در کافه تئاتر این تماشاخانه آغاز می‌شود.

این برنامه که به صورت هفتگی طراحی شده است روز سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت به اجرای نمایشنامه‌خوانی «ضیافت» نوشته زنده یاد بهرام بیضایی اختصاص دارد.

در آغاز راه «ایرانی‌خوانی»، خوانش هفت نمایشنامه کمتر دیده شده زنده‌یاد بهرام بیضایی با حضور هنرمندان جوان و دانشجویان تئاتر برنامه ریزی شده است که تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.

ورود برای عموم علاقه‌مندان اجرای نمایشنامه‌خوانی آزاد و رایگان است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.