کسی دوست ندارد با تیم ایران بازی کند/ تیم ملی را برای جام ملت‌ها جوان کنید 

خبرورزشی یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:08
لغو مکرر بازی‌های دوستانه تیم ملی باعث نگرانی پیشکسوتان و کارشناسان این رشته محبوب ورزشی کشورمان شده است. 

ناصر ابراهیمی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در صحبتی که با خبر ورزشی انجام داد، درباره چرایی لغو دیدارهای پیش‌بینی شده برای مصاف دوستانه به تیم ملی اظهار داشت: متاسفانه شرایط گونه‌ای شده که کسی دوست ندارد با کشور ما فوتبال بازی کند. حتی تیم‌های درجه ۳ دنیا هم برای ما ناز می‌کنند و در شرایطی که ما خودمان کم کم داریم تبدیل به یک تیم درجه ۳ در قاره آسیا می‌شویم این وضعیت می‌تواند در آینده نزدیک اوضاع نتیجه‌گیری برای تیم ملی را از این هم بدتر کند. 

وی همچنین درباره در پیش بودن جام ملت‌های آسیا در دی ماه سال جاری گفت: اگر ما به جام جهانی رفتیم که هیچ، اما اگر نرفتیم به نظر من امیر یا هر کس دیگری که سرمربی تیم ملی باشد باید دست به جوانگرایی بزند. این دوره از مسابقات جام جهانی که رونالدو و مسی هم هستند دیگر برای پا به سن گذاشته‌ها آخرین فرصت حضور است. اگر قرار باشد ما با همین بچه‌های سن و سال‌دار به جام ملت‌ها برویم آنجا هم نتیجه نمی‌گیریم. 

متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید: ملی‌پوش اسبق: نباید برای جام جهانی به آمریکا برویم/ ظاهرا بازی در آمریکا برای عده‌ای آرزوست

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.