خبر مهم بنزینی برای مالکان خودروهای وارداتی/ آخرین وضعیت صدور و استفاده از کارت سوخت

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:03
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از امکان صدور کارت هوشمند سوخت شخصی با نرخ سوم برای مالکان خودروهای وارداتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایسنا نوشت: این شرکت در اطلاعیه ای درباره آخرین وضعیت صدور و استفاده از کارت های سوخت نکات زیر را اعلام کرد:

۱ - با توجه به ضرورت مدیریت صحیح مصرف بنزین، استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی هنگام مراجعه به جایگاه‌ها و سوخت‌گیری (اعم از نرخ اول و دوم) ضروری است.

۲- کارت‌های سوخت موجود در جایگاه‌ها صرفاً برای شرایط اضطراری در نظر گرفته شده‌اند. بنابراین به منظور تسهیل خدمت‌رسانی، جلوگیری از ایجاد صف و صرفه‌جویی در زمان، از تمامی هموطنان درخواست می‌شود حتماً کارت سوخت شخصی خود را به همراه داشته باشند.

۳- هموطنانی که به هر دلیل فاقد کارت هوشمند سوخت شخصی هستند، می‌توانند از طریق یکی از روش‌های زیر نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند:

- مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰

- ثبت درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت با انتخاب گزینه دریافت حضوری به نشانی: www.fcs.niopdc.ir

۴- برای مالکان خودروهای وارداتی نیز امکان صدور کارت هوشمند سوخت شخصی بانرخ سوم فراهم شده است.

از تمامی مالکان خودروهای وارداتی دعوت می‌شود جهت ثبت درخواست، به دفاتر پلیس +۱۰ یا سامانه اینترنتی صدور کارت سوخت با انتخاب گزینه دریافت حضوری به نشانی فوق مراجعه کنند.

۲۲۳۲۲۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.