اسطوره پنهان وزارت اطلاعات که در کنار شهید لاریجانی جاودانه شد که بود؟ + ویدئو | ماجرای شناسایی ۲۵۰ جاسوس آمریکایی

همشهری آنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:03
روایت مصطفی پورمحمدی از شهید گمنامی که به عنوان اسطوره و نخبه اطلاعاتی و ضد جاسوسی از آن یاد می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، مصطفی پورمحمدی در برنامه تلویزیونی "من ایرانم" با اشاره به نام یک نخبه اطلاعاتی کشور که در کنار شهید لاریجانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد گفت: شهید علیرضا بیات اسطوره پنهان اطلاعات کشور بود. باید یک سریال زیبا از زندگی این شهید ساخت.

وی افزود: با کمک این نخبه، نزدیک به ۲۵۰ جاسوس آمریکایی در دنیا شناخته شد. شهید بیات، معاون دکتر لاریجانی، از نخبگان وزارت اطلاعات بود. در یکی از عملیات‌ها نزدیک به ۲۵۰ جاسوس آمریکایی را شناسایی کرد و پس از وزارت اطلاعات، در سازمان حج، مدیریت کاروان‌های ایران را با بهترین الگو و شیوه بر عهده داشت.

افشاگری پورمحمدی از شناسایی جاسوس‌های آمریکا در دو مقطع | به چینی‌ها و روس‌ها می گفتیم که این‌ها جاسوس آمریکا هستند و...

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.