درخواست اسپانیا درباره جنگ ایران

اقتصادنیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:02
اقتصادنیوز: وزیر خارجه اسپانیا وضعیت جنوب لبنان را مشابه آنچه در غزه اتفاق افتاد و مصداق «دیپلماسی نظامی و سیاسی» دانست و خاطرنشان کرد که این واقعیت مانع بازگشت ساکنان به خاکشان می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «خوزه مانوئل آلبارز»، وزیر امور خارجه اسپانیا خواستار پایان جنگ علیه ایران شد و بر لزوم گنجاندن لبنان در هرگونه توافقی تأکید کرد.

وی گفت که کشورش از تلاش‌ها در این زمینه حمایت می‌کند و این پیام را به همتای ایرانی خود منتقل کرده است.

وزیر خارجه اسپانیا وضعیت جنوب لبنان را مشابه آنچه در غزه اتفاق افتاد و مصداق «دیپلماسی نظامی و سیاسی» دانست و خاطرنشان کرد که این واقعیت مانع بازگشت ساکنان به خاکشان می‌شود.

وی در مورد پایگاه‌های آمریکایی در اسپانیا اظهار داشت که علیرغم تهدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره خارج کردن نیروها از آن، همچنان عملیاتی هستند و تصمیم نهایی در مورد این پایگاه‌ها همچنان تابع حاکمیت اسپانیا است.

البارز از دستگیری یک شهروند اسپانیایی توسط اسرائیل که در «ناوگان جهانی پایداری» حضور داشت انتقاد و خاطرنشان کرد که برخی از بازداشت‌شدگان نیاز به معاینات پزشکی در بیمارستان‌ها دارند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.