سناتور آمریکایی: هزینه جنگ با ایران را مردم آمریکا می‌پردازند/ عملاً کنترلی بر تنگه هرمز نداریم +فیلم

اقتصادنیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:47
اقتصادنیوز: سناتور آمریکایی گفت: مردم آمریکا جنگ با ایران را با تمام وجود در جیب‌هایشان حس می‌کنند؛ ما در بن‌بست گرفتار شده‌ایم و کنترلی بر تنگه هرمز نداریم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از چندثانیه، اسلاتکین، سناتور آمریکایی گفت: مردم آمریکا جنگ با ایران را با تمام وجود در جیب‌هایشان حس می‌کنند.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته، در ۱۰ نقطه از جهان عملیات نظامی داشتیم؛ اما آن جنگ‌ها برای مردم فقط در حد اخبار بودند و تأثیر ملموسی بر زندگی‌شان نداشتند. جنگ با ایران اما متفاوت است.

این سناتور آمریکایی ادامه داد: ما در یک بن‌بست گرفتار شده‌ایم؛ عملاً کنترلی بر تنگهٔ هرمز نداریم چون تردد کشتی‌ها کاملاً متوقف شده است.

اسلاتکین گفت: وقتی قیمت بنزین در میشیگان به ۴.۹۹ دلار می‌رسد و هزینه کود شیمیایی و بلیت هواپیما سر به فلک می‌کشد، مردم پیامدهای جنگ را به صورت واقعی لمس می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: درست است که ما می‌توانیم مانع عبور محموله‌های ایران شویم، اما واقعیت این است که هیچ ترددی در کل تنگه انجام نمی‌شود و هزینهٔ آن را مردم آمریکا می‌پردازند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.