اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت در محور پارسیان–دشتی

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:46
عملیات لکه‌گیری و مرمت موضعی آسفالت در محور پارسیان–دشتی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارسیان انجام شد.

به گزارش خبرآنلاین، در این اقدام راهداری که با هدف ارتقای ایمنی تردد و بهبود وضعیت رویه راه صورت گرفت، حدود ۳ تن آسفالت برای ترمیم بخش‌های آسیب‌دیده مسیر مورد استفاده قرار گرفت و عملیات در محدوده‌ای به طول تقریبی ۳ کیلومتر اجرا شد.

اجرای اینگونه اقدامات نگهداری و بهسازی راه‌ها نقش مهمی در افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای، کاهش استهلاک وسایل نقلیه و ارتقای کیفیت شبکه راه‌های شهرستان دارد و به صورت مستمر در محورهای تحت پوشش این شهرستان ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.