نبیه بری از تلاشهای صورت گرفته از سوی کشورمان در حمایت از مواضع بهحق لبنان قدردانی کرد.
سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه و نبیه بری، رئیس مجلس نمایندگان لبنان، طی تماس تلفنی درباره تحولات لبنان و منطقه، روند مذاکرات اسلامآباد و همچنین موضوعات مورد اهتمام مشترک گفتگو کردند.
به گزارش ایسنا، طرفین، اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه کشورهای منطقه از جمله لبنان را شدیدا محکوم کردند و بر ضرورت تحرک جامعه جهانی برای پایاندادن به این اقدامات وحشیانه در جنوب لبنان که موجب شهید و زخمی شدن هزاران نفر، تخریب مناطق مسکونی و زیرساختهای لبنان و آوارگی ساکنان این مناطق شده است، تاکید نموده و در خصوص تداوم رایزنیها و هماهنگیهای مشترک توافق کردند.
وزیر امور خارجه در این گفتگو، ضمن تشریح آخرین وضعیت روند دیپلماتیک با میانجیگری پاکستان، از مقاومت مثلزدنی مردم لبنان در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی تمجید کرد و حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از مردم لبنان را مورد تاکید قرار داد. وی همچنین تصریح کرد: توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان، جزئی از تفاهم آتشبس میان ایران-آمریکا بوده و این موضوع در هر روندی در آینده نیز مورد اهتمام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
رئیس مجلس نمایندگان لبنان با اشاره به موارد نقض مکرر آتشبس در لبنان از سوی رژیم صهیونیستی، و مقاومت حماسی مردم لبنان در برابر تجاوز نظامی رژبم صهیونیستی، بر ضرورت افزایش فشارهای بینالمللی و اتخاذ تدابیر لازم برای پاسخگو کردن این رژیم در قبال اقدامات خود تأکید کرد.
نبیه بری همچنین از تلاشهای صورت گرفته از سوی کشورمان در حمایت از مواضع بهحق لبنان قدردانی کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.