حفظ ذخایر خلیج فارس با بهره برداری مسئولانه

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:36
رئیس سازمان شیلات بهره برداری مسئولانه و مدیریت شده از ذخایر خلیج فارس را موثرترین راه برای حفظ و بازسازی جمعیت آبزیان و زیستگاه های آنها خواند و بر لزوم حفاظت از منابع خلیج فارس تأکید کرد.

حفظ ذخایر خلیج فارس با بهره برداری مسئولانه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمزه رستم‌پور امروز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ همزمان با روز ملی خلیج فارس در پیامی فرا رسیدن این روز را به مردم شریف ایران به ویژه صیادان زحمتکش استان‌های جنوب کشور تبریک گفت و بر تلاش همه جانبه برای صیانت از خلیج فارس تاکید کرد.

در پیام رئیس سازمان شیلات آمده است؛ دهم اردیبهشت ماه، روز ملی خلیج فارس، یادآور از خود گذشتگی‌های ملت سرافراز ایران و فرار اشغال گران متجاوز پرتغالی بعد از سال‌ها تسلط ظالمانه بر سواحل جنوبی کشور است. این نامگذاری بهانه ایست تا تمام بهره برداران از این پهنه آبی و سفره بی کران الهی، از نعمات خدادادی آن، حفظ و حراست کنند.

رستم پور می افزاید: ما نیز برای بهره برداری مسئولانه، با حفظ و بازسازی ذخایر ارزشمند آبزیان تلاش می‌کنیم و همواره سعی داریم با رعایت قوانین بر اساس ظرفیت ذخایر آبزی خلیج فارس، اجازه صید صادر نماییم و با ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی و تکثیر و رهاسازی برخی گونه‌های آبزیان، نقش مهمی در حفظ و بازسازی و مراقبت از محیط زیست آبزیان ایفا کنیم، باشد که گامی در راستای صیانت از دریا و ذخایر خلیج نیلگون فارس برداریم.

رئیس سازمان شیلات تاکید کرد: این روز بزرگ را گرامی داشته و به مردم شریف ایران خصوصاً صیادان زحمتکش استان‌های جنوب کشور، تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم خلیج همیشه فارس در آرامش و امنیت، به سفره خانواده صیادان ساحل نشین، برکت بخشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.