کار کردن من در اسنپ شوخی بود | استقلال بخاطر جنگ به تعهداتش عمل نکرد

همشهری آنلاین چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 14:05
ملی‌پوش سابق بسکتبال ایران در حاشیه تشییع پیکر مرحوم عنایت‌الله آتشی پیشکسوت ورزش ایران گفت: باشگاه استقلال قرار بود قبل از عید پرداختی داشته باشد اما به دلیل شرایط کشور به تعهد خود عمل نکرد.

به گزارش همشهری آنلاین حامد حدادی در گفت و گویی در گذشت پیشکوست بسکتبال را به مهراد و مهران آتشی و خانواده بسکتبال تسلیت گفت.

او در این خصوص ادامه داد: آتشی استاد من و همه بسکتبال بود و کارهای بزرگی برای این رشته کرد.

- اینکه گفتم شرایط خاصی است، اگر ورزش نباشد در اسنپ کار کنیم شوخی بود.

- باشگاه قبل از جنگ پرداختی داشت و قرار بود قبل از عید هم بخشی دیگر انجام شود که به خاطر شرایط مملکت پرداختی نداشتند.

- مربی و کاپیتان درخواستی داشتند که من به تاجرنیا گفتم.

- اولین سال است که استقلال در بسکتبال تیم داشته است. در رشته‌های دیگر هم تیم دارند که جای خوشحالی است و اگر پرداختی هم داشته باشند که خوب می‌شود!

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.