واژگونی خودرو ۲۰۶ در خیابان فردوسی بدون مصدوم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 11:20
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی خودروی ۲۰۶ در خیابان فردوسی خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ، در گفتگو با خبرنگار مهر، از واژگونی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در خیابان فردوسی خبر داد و گفت: این خودرو در مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بود که به دلیل بارندگی و لغزندگی معبر، راننده مرد حدودا ۲۶ ساله کنترل وسیله نقلیه را از دست داد.

وی افزود: خودرو پس از برخورد با رفیوژهای میانی خط ویژه، به پهلوی راست واژگون شد. خوشبختانه راننده و سرنشین خانم بلافاصله از خودرو خارج شده و هیچ آسیبی ندیدند و فقط خودرو دچار خسارت شد.

سرهنگ کشیر در پایان به رانندگان توصیه کرد: در شرایط بارانی، با توجه به لغزنده بودن معبر و اصطکاک کم لاستیک خودرو با سطح آسفالت، سرعت مطمئنه را رعایت کرده، فاصله طولی با خودروی جلویی را افزایش دهند و از هرگونه عجله و شتاب و ترمز ناگهانی پرهیز کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.