اعلام آمادگی کامل حوزه سلامت سپاه ایلام در هفته سلامت؛ تأکید بر تأمین ذخایر راهبردی دارویی

خبرآنلاین چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 08:58
معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به همزمانی هفته سلامت با دهه کرامت، از حضور کادر درمان این معاونت در میان مردم و ارائه خدمات پزشکی خبر داد و گفت: در ماه‌های اخیر هیچگونه کمبود دارویی در استان وجود نداشته و ذخایر راهبردی به‌طور کامل تأمین شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ایلام، یاسر علیزاده، معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، در سخنانی به مناسبت هفته سلامت و تقارن آن با دهه کرامت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، به ویژه شهدای اخیر، این ایام را به مردم تبریک گفت.

وی با ابراز خرسندی از توفیق حضور در جمع مردم به همراه کادر درمان این معاونت اظهار داشت: به مناسبت هفته سلامت، همکاران ما در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه استان ایلام در میان مردم حضور یافتند و خدمات پزشکی لازم را ارائه کردند.

علیزاده با اشاره به فعالیت‌های مستمر این مجموعه افزود: معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه استان ایلام چه در شرایط عادی و چه در شرایط ویژه ماه‌های اخیر، به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم بوده است.

وی همچنین از آمادگی کامل این معاونت در حوزه تأمین دارو خبر داد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده از پیش، ذخایر استراتژیک دارویی استان در وضعیت مناسبی قرار دارد و تاکنون هیچگونه کمبودی وجود نداشته و پیش‌بینی می‌شود در ادامه نیز با مشکل خاصی مواجه نشویم.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام در پایان تصریح کرد: ارائه خدمات سلامت به مردم با قوت ادامه خواهد داشت و مجموعه سپاه استان در حوزه بهداشت و درمان همچنان در کنار مردم خواهد بود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.