بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از تیم مذاکره کننده را امضا نکردم/ توضیحات نماینده مجلس درباره تعداد امضاها؛ بیانیه ۱۱۶ امضا دارد نه ۲۵۶!

خبرآنلاین چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 05:28
صمصامی، نماینده مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که به دلیل برخی ملاحظات بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از تیم مذاکره کننده را امضا نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین صمصامی نماینده مجلس در شبکه اجتماعی ایکس و با اشاره به بیانیه نمایندگان مجلس در جهت حمایت از قالیباف و هیات مذاکره کننده، نوشت: «تا ساعت ۹ صبح امروز بیانیه فوق توسط ۱۱۶ تن از نمایندگان در سامانه مجلس امضا شده بود. اینجانب ضمن حمایت و تاکید بر انسجام ملی، به دلیل برخی ملاحظات موجود در بیانیه، از امضای آن صرفنظر کردم».

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از تیم مذاکره کننده را امضا نکردم/ توضیحات نماینده مجلس درباره تعداد امضاها؛ بیانیه ۱۱۶ امضا دارد نه ۲۵۶!

۳۱۲۱۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.