پدافند سفارت آمریکا در بغداد فعال شد

اقتصادنیوز سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 21:47
اقتصادنیوز: یک منبع امنیتی روز سه شنبه اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی در سفارت آمریکا در بغداد پس از رصد پهپاد در منطقه الخضراء فعال شد.

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سفارت آمریکا در بغداد در پی رصد یک پهپاد، پدافند هوایی خود را فعال کرده است.

بغداد الیوم به نقل از این منبع نوشت که سامانه سیرام در سفارت آمریکا در بغداد پس از رصد پهپاد در آسمان منطقه الخضراء فعال شد.

وی تصریح کرد که این پهپاد بدون اینکه رهگیری شود از محل دور شد و هیچ خسارت جانی یا مادی به بار نیاورد.

به گفته این منبع، تحقیقات برای شناسایی منبع این پهپاد و نوع پرواز آن آغاز شده است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.