ایران تا ۲ ماه می‌تواند به تولید و ذخیره‌سازی نفت ادامه دهد

اقتصادنیوز سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 19:01
اقتصادنیوز: موسسه اچ اف آی ریسرچ اعلام کرد: ایران تا ۲ ماه می‌تواند به تولید و ذخیره سازی نفت ادامه دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، موسسه اچ اف آی ریسرچ که داده های نفت و گاز را به طور تخصصی بررسی می‌کند در توئیتی نوشت: با استناد به داده‌های تانکر ترکرز، ۲۰ فروند نفتکش VLCC به اضافه ظرفیت ذخیره سازی خشکی که معادل ۵۰ میلیون بشکه است، تقریباً برای ۵۳ روز با حجم صادرات ۱.۷ میلیون بشکه در روز کافی است.

این در حالی است که رئیس متجاوز آمریکا ادعا کرده بود ایران تنها تا ۳ روز می‌تواند به تولید و ذخیره سازی نفت ادامه دهد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.