نسیم رضوی در نیروگاه بندرعباس وزید؛ خادمان حرم امام رضا (ع) مهمان کارکنان نیروگاه 

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 11:43
در فضایی آکنده از معنویت و ارادت، نیروگاه بندرعباس میزبان خادمان آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و پرچم متبرک گنبد نورانی آن حضرت بود.

به گزارش خبرآنلاین، در این برنامه که با هدف ترویج فرهنگ رضوی و تقویت روحیه معنوی کارکنان برگزار شد، خادمان بارگاه ملکوتی رضوی با حضور در بخش‌های مختلف نیروگاه بندرعباس، ضمن دیدار با همکاران و کارکنان این مجموعه، پرچم متبرک حرم مطهر را در میان آنان به گردش درآوردند. فضای نیروگاه در این لحظات با نوای «ای صفای قلب زارم...» حال و هوای زیارت به خود گرفت و اشک شوق بر دیدگان کارکنانی که با تلاش شبانه‌روزی وظیفه تأمین برق کشور را بر عهده دارند، جاری شد.
این کاروان معنوی که با استقبال گرم و پرشور کارکنان نیروگاه روبرو شد، هدایایی متبرک از سوی آستان قدس رضوی را به یادگار به همکاران نیروگاه تقدیم کردند.
حضور خادمان امام رضا (ع) در این صنعت استراتژیک، فرصتی بود تا خستگی کار طاقت‌فرسای تولید برق با یاد امام رئوف به آرامشی وصف‌ناپذیر بدل شود و روحیه جهادی و خدمت‌رسانی در میان خانواده بزرگ نیروگاه بندرعباس با استمداد از این قطب معنوی، مضاعف گردد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.