تعطیلی کار به بهانه احتیاط پذیرفتنی نیست

شمال نیوز سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 08:53
استاندار مازندران با تأکید بر ضرورت حضور میدانی و تصمیم‌گیری شجاعانه مدیران گفت: فاصله گرفتن مدیران از میدان، آن‌ها را از حل مؤثر مسائل بازمی‌دارد و تعطیلی کار به بهانه احتیاط پذیرفتنی نیست.
تعطیلی کار به بهانه احتیاط پذیرفتنی نیست

به گزارش شمال نیوز ، مهدی یونسی‌رستمی در نشست با مدیران استان با بیان اینکه فاصله گرفتن مدیران از میدان، آنها را از حل مؤثر مسائل بازمی‌دارد، گفت: مدیری که از میدان فاصله بگیرد، دیر یا زود از حل مسئله باز می‌ماند، زیرا فهم واقعی مسائل در متن جامعه شکل می‌گیرد، نه در گزارش‌های اداری.

وی با تأکید بر نقش حضور میدانی در ارتقای کیفیت تصمیم‌سازی افزود: تصمیم مؤثر، حاصل حضور مستقیم در میدان و مواجهه بی‌واسطه با واقعیت‌هاست؛ مدیری که در کنار مردم و در بطن مسائل نباشد، نمی‌تواند تصمیمات دقیق و کارآمد اتخاذ کند.

استاندار مازندران تصمیم‌گیری بهنگام و مبتنی بر شجاعت و داده‌های معتبر را از دیگر شاخصه‌های مدیریت موفق برشمرد و گفت: تصمیم‌گیری باید بهنگام، شجاعانه و مبتنی بر داده‌ها باشد.

او ادامه داد: تعطیل کردن کار به بهانه احتیاط پذیرفتنی نیست؛ مدیر باید بتواند در شرایط ابهام، تصمیم بگیرد و مسئولیت آن را بپذیرد.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به ضرورت مسئولیت‌پذیری مدیران تأکید کرد: تعلل در تصمیم‌گیری و پنهان شدن پشت احتیاط‌های بی‌مورد، نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه روند پیشرفت را کند کرده و اعتماد عمومی را خدشه‌دار می‌سازد.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.