پایان لیگ قطر با قهرمانی السد، دست ابراهیمی از جام کوتاه ماند

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 23:22
السد با پیروزی مقابل الشمال به سومین قهرمانی متوالی در لیگ ستارگان قطر رسید.

پایان لیگ قطر با قهرمانی السد، دست ابراهیمی از جام کوتاه ماند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در حساس‌ترین و آخرین دیدار از هفته بیست‌ودوم لیگ ستارگان قطر، دوشنبه شب تیم‌های السد و الشمال به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که سرنوشت قهرمانی این فصل به نتیجه آن گره خورده بود.

السد که با ۴۲ امتیاز در صدر جدول قرار داشت، برای قطعی کردن قهرمانی خود و کسب سومین عنوان متوالی، تنها به یک تساوی نیاز داشت.

در مقابل تیم الشمال که از حضور امید ابراهیمی در تیم خود بهره می‌برد، برای قهرمانی چاره‌ای جز پیروزی خارج از خانه مقابل صدرنشین نداشت.

در این مسابقه، السد با بهره‌گیری از حمایت تماشاگرانش نمایشی برتر و روان ارائه داد و در نهایت با درخشش اکرم عفیف ستاره خود، موفق شد حریفش را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

اکرم عفیف، روبرتو فیرمینو و پائولو اتاویو برای السد گلزنی کردند و بغداد بونجاح و جیسون موریلو گل‌های الشمال را به ثمر رساندند.

با این پیروزی، السد برای نوزدهمین بار عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر را از آن خود کرد تا رکورد درخشان و تاریخی در فوتبال این کشور از خود بر جای بگذارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.