چشمی: با دیدن جانباز محمدی به ایرانی بودنم افتخار کردم

خبرآنلاین دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 22:19
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت:من همیشه و با افتخار می‌گویم که قهرمانان اصلی ایران مردم هستند و ما شرمنده‌شان هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه شب با حضور در تجمعات شبانه مردم در حمایت از کشورمان ایران، اظهار کرد: ما همیشه کنار مردم هستیم و افتخار می‌کنیم که امشب این فرصت نصیبم شد تا در کنار آنها حضور پیدا کنیم.

بهنقل از ایرنا، وی افزود: به همه مردم شریف و دوست‌داشتنی ایران دست‌مریزاد می‌گویم که در تمام این شب‌ها در خیابان‌ها و میدان حضور داشتند تا از کشورمان دفاع کنند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من همیشه و با افتخار می‌گویم که قهرمانان اصلی ایران مردم هستند و ما شرمنده‌شان هستیم.

وی درباره دیدار صمیمی اعضای تیم ملی فوتبال ایران با حسین محمدی، جانبازی که در پای لانچر دست و پایش را فدای وطن کرد، گفت: قهرمانان واقعی این عزیزان هستند، او منت سر ما گذاشت که حاضر به ملاقات با ما شد.

چشمی ادامه داد: اسطوره ما حسین محمدی و دیگر رزمندگانی هستند که برای دفاع از کشورمان چنین فداکاری بزرگی انجام می‌دهند، وقتی می‌بینم حسین محمدی عزیز با این شرایط انگیزه‌ی زیادی دارد، به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: مردم ایران خیلی جلوتر از دشمنان هستند، آنها در روزهایی که جنگ بود کف میدان بودند و حالا نیز همین کار را انجام می‌دهند، آنها واقعا قهرمان هستند.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.