دورتموند مجوز لیگ قهرمانان گرفت

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 11:52
هفته سی و دوم فوتبال بوندسلیگای آلمان با برتری پرگل بوروسیا دورتموند به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج ادامه مسابقات به این شرح است:

اشتوتگارت ۱ - ۱ وردربرمن

بوروسیا دورتموند ۴ - ۰ فرایبورگ (گل‌ها: مکسی به یر در دقیقه ۸، سرهو گیراسی ۱۴، رامی بن سبعینی ۳۱ و فابیو سیلوا ۸۱) 

در جدول بایرن مونیخ با ۸۲ امتیاز از ۲ هفته قبل قهرمان زودهنگام فصل لقب گرفت و تیم‌های بوروسیا دورتموند با ۶۷ امتیاز دوم است و هر دو تیم به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند. تیم‌های ار بی لایپزیش با ۶۲، اشتوتگارت و هوفنهایم با ۵۷ امتیاز سوم تا پنجم هستند.

در پائین جدول تیم‌های سن پائولی با ۲۶، وولفسبورگ با ۲۵ و هایدن هایم با ۲۲ امتیاز در رده‌های شانزدهم تا هجدهم قرار گرفته‌اند. در بوندسلیگا تیم شانزدهم به پلی آف سقوط و بقا می‌رود و تیم‌های هفدهم و هجدهم به دسته دوم سقوط می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.