
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رحمان رئوفی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی "الف" ایران در بازیهای آسیایی ساحلی سانیا اظهار کرد: در ششمین بازی خود با وجودی که گیم اول را خوب بازی کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم از فرصتهای به دست آمده را استفاده کنیم و اشتباهات شخصی بیشتری داشتیم.
وی افزود: عمانیها وقتی گیم دوم را پیروز شدند به خودباوری رسیدند و در گیم سوم پایاپای پیش رفتیم، اما از امتیاز هفت - هفت چند خطای مستقیم داشتیم و امتیاز به آنان دادیم و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم و شرمنده هوادارانمان شدیم.
رئوفی ادامه داد: پیش بینی میکردم دیدار با تیم عمان بازی سختی باشد چرا که تیم با تجربهای است و بازیکنانش ده سال کنار هم بازی کردند و به این راحتی نتیجه را از دست نمیدهند.
وی در پایان گفت: از این لحظه به امید خدا برای تورهای آسیایی آماده میشویم تا عملکردمان را برای حضوری بهتر در بازیهای آسیایی بالا ببریم.
گفتنی است: تیم والیبال "الف" ایران در مرحله یکچهارم پایانی بازی های ساحلی در مصاف با عمان شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.