اعزام ۳۰ خودرو آتش‌نشانی برای مهار آتش‌سوزی کارخانه چسب در البرز

الف شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 19:37
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، گفت: با اعزام گسترده نیروها و تجهیزات آتش‌نشانی از شهرهای مختلف استان به محل، پیش‌بینی می‌شود حریق تا ساعاتی دیگر کاملاً اطفا شود.

محمدرضا فلاح‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، گفت: عملیات مهار آتش‌سوزی کارخانه تولید چسب در منطقه چهارباغ با حضور گسترده نیروهای امدادی در حال انجام است و در حال حاضر شعله‌های آتش تحت کنترل قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس این گزارش، بلافاصله پس از وقوع حادثه، حدود ۳۰ خودرو آتش‌نشانی در قالب تیم‌های واکنش سریع از ایستگاه‌های مناطق مختلف شامل هشتگرد، نظرآباد، کمالشهر و کرج به محل حادثه اعزام شدند.

فلاح‌نژاد خاطرنشان کرد: برای مهار بهینه حریق و تأمین آب مورد نیاز، ۱۳ دستگاه آبرسان ۲۰۰۰ لیتری و دو دستگاه آبرسان ۱۰ هزار لیتری در محل مستقر شده‌اند. همچنین چهار دستگاه لودر و تعدادی پمپ آب‌پاش برای تسریع در عملیات اطفا حریق به کار گرفته شده‌اند.

وی گفت: گستردگی دود سیاه رنگی که از محل کارخانه به آسمان برخاسته، ناشی از سوختن مواد اولیه و شیمیایی مورد استفاده در تولید چسب گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران البرز اعلام کرد: شرایط فعلی حادثه به گونه‌ای ارزیابی می‌شود که آتش‌سوزی کاملاً در دست کنترل نیروهای آتش‌نشانی قرار دارد و بر اساس پیش‌بینی‌ها، حریق تا ساعاتی دیگر به طور کامل اطفا خواهد شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.