پیام نخست وزیر پاکستان پس از دیدار با وزیر خارجه کشورمان

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 19:02
شهباز شریف نخست وزیر پاکستان پس از دیدار با عراقچی وزیر خارجه کشورمان، در صفحه شخصی خود پیامی صادر کرد.

پیام شهباز شریف نخست وزیر پاکستان پس از دیدار با وزیر خارجه کشورمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن این پیام به شرح زیر است:

از دیدار امروز با جناب آقای سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، و هیئت همراه ایشان در اسلام‌آباد خرسند شدم.

 گفت‌وگویی بسیار گرم و صمیمانه درباره وضعیت جاری منطقه داشتیم. همچنین درباره موضوعات مورد علاقه مشترک، از جمله تقویت هرچه بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران، تبادل نظر کردیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.