اعلام زمان پیگیری مرحله پایانی لیگ برتر بسکتبال بانوان

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 17:22
سازمان لیگ بسکتبال ۱۸ و ۲۰ اردیبهشت را به عنوان زمان پیشنهادی برای برگزاری دیدار‌های باقی فینال لیگ برتر بانوان تعیین کرد.

اعلام زمان پیگیری مرحله پایانی لیگ برتر بسکتبال بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ بسکتبال در راستای اطلاعیه قبلی به منظور تعیین تکلیف رقابت‌های باشگاهی در شرایط ناشی از جنگ تحمیلی و تاکید بر پیگیری فینال لیگ برتر بانوان در صورت فراهم بودن شرایط، تصمیمات جدید خود در این زمینه را اتخاذ کرد. 

بنا به تصمیم سازمان لیگ بسکتبال، جمعه ۱۸ اردیبهشت و یکشنبه ۲۰ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری دیدار‌های دوم و سوم (در صورت نیاز) فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان در فصل ۱۴۰۵ - ۱۴۰۴ تعیین شده است. 

در همین راستا سازمان لیگ بسکتبال طی مکاتبه با سحر آغنده و علی تاجرنیا به عنوان مدیر و سرپرست مدیرعاملی دو باشگاه آکادمی سحر و استقلال اینگونه اعلام کرد که با عنایت به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر بانوان فصل مسابقاتی ۱۴۰۵ - ۱۴۰۴ و هماهنگی به عمل آمده با توجه به شرایط موجود و در صورت فراهم بودن امکان برگزاری مسابقات، شایسته است اعلام آمادگی خود را جهت حضور در ادامه مرحله نهایی طبق زمان‌های ذکر شده، تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۵/۰۲/۰۸ به صورت کتبی به این سازمان اعلام نمایند. 

 لازم به یادآوری است که فینال لیگ برتر بانوان به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود. دیدار نخست این مرحله ۸ اسفند سال گذشته میان دو تیم استقلال و آکادمی سحر برگزار شد و با برتری استقلال به پایان رسید. 

 برنامه پیشنهادی سازمان لیگ بسکتبال برای ادامه فینال لیگ برتر بانوان به این شرح است:

بازی دوم

جمعه ۱۸ اردیبهشت

* استقلال تهران - آکادمی سحر (تهران)

بازی سوم (در صورت نیاز)

یکشنبه ۲۰ اردیبهشت 

* آکادمی بسکتبال سحر - استقلال (تهران)

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.