تاریخ پیشنهادی برای فینال لیگ بسکتبال زنان اعلام شد

افکار نیوز شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 16:51
در صورت موافقت دو تیم استقلال و آکادمی سحر، رقابت میان آنها در تاریخ ۱۸ و ۲۰ اردیبهشت، تکلیف قهرمان لیگ بسکتبال زنان را مشخص می‌کند.

فصل جاری رقابت های بسکتبال لیگ برتر زنان در حالی تا فینال پیش رفت که به خاطر حمله صهیونی - آمریکایی به ایران، برگزاری دیدارهای این مرحله میان دو تیم استقلال و آکادمی سحر نیمه کاره ماند.

دیدار نخست فینال میان این دو تیم ۸ اسفند سال گذشته برگزار شد و با برتری استقلال به پایان رسید اما به خاطر شرایط جنگی ایجاد شده، پیگیری فینال به حالت تعلیق درآمد.

در همین راستا، سازمان لیگ بسکتبال تصمیم به ادامه فینال گرفته است. این سازمان ۱۸ و ۲۰اردیبهشت را به عنوان زمان پیشنهادی برای حداکثر ۲ دیدار باقی مانده فینال تعیین کرده است.

سازمان لیگ بسکتبال از سحر آغنده به عنوان مدیرعامل و همچنین سرمربی تیم آکادمی سحر و علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی استقلال خواسته تا آمادگی خود را برای رقابت رو در رو در این دو تاریخ تا ۸ اردیبهشت به صورت رسمی اعلام کنند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.