یک مصدوم در انفجار یک خانه مسکونی در بجنورد

خبرآنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 15:28
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی بجنورد از وقوع انفجار در یک واحد مسکونی در نخستین ساعات بامداد امروز خبر داد و گفت: در پی این حادثه یک نفر دچار مصدومیت شد.

عباس جفاکش در گفت‌وگو با خبرآنلاین اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه بامداد امروز گزارشی مبنی بر انفجار در یک منزل مسکونی به مرکز پیام ۱۲۵ اعلام شد. بلافاصله سه تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۲، ۴ و ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور سریع نیروهای آتش‌نشانی در محل افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل، اقدام به مهار آتش کردند و توانستند از گسترش حریق به بخش‌های دیگر جلوگیری کنند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی بجنورد ادامه داد: در اثر این انفجار یک نفر مصدوم شد که پس از دریافت کمک‌های اولیه، برای ادامه درمان به مرکز درمانی منتقل شد. بنا بر گزارش‌های اولیه، وضعیت عمومی وی پایدار است.

جفاکش درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: علت دقیق انفجار هنوز مشخص نشده و کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند و نتیجه نهایی پس از پایان بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.