
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین مرحله از اردوی آمادهسازی تیم بوکس امید از فردا (یکشنبه، ۶ اردیبهشت) در سالن بوکس ناطقنوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود.
این مرحله از اردوها با حضور ۱۱ بوکسور منتخب، تا ۲۵ اردیبهشت در تهران ادامه خواهد داشت.
تیم بوکس امید کشور ۱۲ تیر برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی جاکارتا اندونزی خواهد شد.
اسامی نفرات دعوت شده به اردو به شرح زیر است:
۵۰ کیلوگرم: میثم شرفی، ۵۵ کیلوگرم: نیما بیاتی، ۶۰ کیلوگرم: محمدامین کریمی، ۶۵ کیلوگرم: علیاصغر افشاری، ۷۰ کیلوگرم: علیاکبر میراحمدی، ۷۵ کیلوگرم: محمد بساطی، ۸۰ کیلوگرم: علی علیزاده، ۸۵ کیلوگرم: سام استکی، - ۹۰ کیلوگرم: آروین شاهبایی، ۹۰+ کیلوگرم: امیررضا ملکخطابی و عباس گرشاسبی
علیرضا استکی به عنوان سرمربی و سید شاهین موسوی، شهرام فاتح، محمدرضا نوشمهر، دانیال تیماجی و میلاد روحانی به عنوان مربی کنار تیم ملی حضور دارند.