جلسه کنترل پروژه برگردان فیبر ملی در لرستان / نقش مهم ناظرین در اجرای پروژه برگردان فیبر ملی

خبرآنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:19
جلسه کنترل پروژه برگردان و دایری FTTH با حضور ویدئو کنفرانسی مهندس چنگایی معین منطقه ، مهندس شمسی فر مدیر منطقه و مدیران و اعضای تیم اجرایی پروژه، در سالن ویدئو کنفرانس مخابرات منطقه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان، نبی اله  شمسی مدیر  مخابرات منطقه لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران در جنگ رمضان گفت: کارکنان فنی و عملیاتی مخابرات استان لرستان در حوزه های مختلف در ایام تعطیلات علی‌رغم تهدیدات دشمن در منطقه، با عزمی راسخ و انجام کار تیمی با همدلی موفق به پایداری ارتباط شدند.

 شمسی فر بر نقش مؤثر ناظرین و روسای مراکز تاکید کرد و افزود: «روسا و ناظرین مراکز باید نسبت به برنامه ریزی ، تحلیل آماری مشترکین در اولویت بندی واگذاری سرویس فیبر نوری به مشترکین ، جلسه با پیمانکاران و نظارت مستمر و میدانی بر محدوده تحت پوشش خود داشته باشند تا پروژه برگردان با کیفیت و سرعت مناسب پیش رود.»

در ادامه ی این جلسه مهندس چنگایی، معین مخابرات منطقه لرستان در پروژه برگردان فیبر ملی، با تاکید مجدد بر هماهنگی وتعامل تیم محور نیروها برای رسیدن به این هدف، اظهار داشت:خوشبختانه در سال ۱۴۰۴ اقدامات خوبی در خصوص توسعه فیبر نوری انجام شد و انتظار می رود این روند در سال جدید طی برنامه منسجمی عملیات اجرایی پروژه برگردان آغاز گردد.

در پایان جلسه، افراد حاضر نیز نظرات خود را در خصوص روند اجرای پروژه و موانع پیش رو بیان کردند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.