اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در بوستان‌های تهران

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح پایش و ساماندهی افراد آسیب‌دیده در بوستان‌های محلی پایتخت خبر داد

اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در بوستان‌های تهرانبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، یوسف مقدمی اظهار داشت: با توجه به تغییر فصل و افزایش حضور شهروندان و خانواده‌ها در فضا‌های سبز و بوستان‌های شهری، طرح پایش و ساماندهی افراد آسیب‌دیده اجتماعی در دستور کار ویژه قرار گرفته است تا محیطی امن و سالم برای تفریح و فراغت شهروندان فراهم شود.

وی در تشریح جزئیات این اقدام گفت: این طرح توسط گشت‌های فوریت‌های اجتماعی و با تمرکز بر شناسایی و ساماندهی نقاط آسیب‌خیز در بوستان‌ها اجرا می‌شود. تیم‌های عملیاتی علاوه بر پایش‌های مستمر میدانی، با اولویت قرار دادن پیام‌های مردمی ثبت شده در سامانه «۱۳۷» نسبت به مداخله و رسیدگی به موارد گزارش شده اقدام می‌کنند.

مقدمی در پایان خاطرنشان کرد: این مأموریت‌ها در کنار فعالیت‌های روزانه و مستمر گشت‌های اجتماعی انجام شده و تا دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود سیمای بصری تفرجگاه‌های پایتخت ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.