قدردانی رئیس کمیسیون انرژی از مجاهدت کارکنان صنعت نفت در جزیره لاوان

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از منطقه عملیاتی لاوان، از مجاهدت و ایثار کارکنان شرکت نفت فلات قاره و شرکت‌های نفتی مستقر در این جزیره، طی روز‌های جنگ تحمیلی سوم قدردانی کرد.

قدردانی رئیس کمیسیون انرژی از مجاهدت کارکنان صنعت نفت در جزیره لاوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «موسی احمدی» که به همراه احمدرضا راستی، مدیرعامل شرکت به منطقه عملیاتی لاوان سفر کرده بود، در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های مضاعف کارکنان ایثارگر صنعت نفت در این جزیره گفت: همت و ایثار کارکنان این مجموعه در شرایط سخت جنگ تحمیلی اخیر، نشان‌دهنده روحیه متعهدانه و جهادی آنان در دفاع از منافع ملی کشور است.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش و ایثار کارکنان این شرکت در مناطق عملیاتی که در سخت‌ترین شرایط جنگی اجازه توقف تولید نفت را ندادند، به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت پرداخت.

در این بازدید که با ارائه توضیحات بهمن یزدان‌پناه، جانشین مدیر منطقه عملیاتی لاوان و جمعی از مسئولان منطقه و پالایشگاه لاوان همراه بود، ضمن بررسی خسارت‌های وارده، راهکار‌های عملی برای رفع مشکلات موجود، بازسازی سریع‌تر تأسیسات و بهبود شرایط موجود به بحث و بررسی گذاشته شد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره، از تاسیسات این شرکت در منطقه عملیاتی لاوان و شرکت پالایش نفت لاوان که در جریان جنگ تحمیلی سوم، دچار آسیب شده‌اند، بازدید میدانی داشتند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.