
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «مهدی کوچکزاده» با اشاره به حملات دشمن به تأسیسات زیربنایی کشور در ایام جنگ رمضان، از تلاشهای جهادگونه و بیوقفه کارکنان صنعت برق در رفع آسیبها تقدیر کرد.
وی گفت: در ایام جنگ رمضان، تأسیسات زیربنایی کشور مورد حمله دشمن قرار گرفت، اما خوشبختانه متناسب با امکانات متولیان، در اسرع وقت مشکلات مرتفع میشد. بخش برق بهطور ویژه مورد توجه دشمن بود، آن هم با توجه به گستردگی، پیچیدگی و معضلات تخصصی که در سطح تهران وجود دارد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: در یکی از شبهای جنگ، ساعت ۲ بامداد و همزمان با حملات، قطعی برق در سرما رخ داد. من که به دنبال پیدا کردن محل آسیب در آن شرایط سخت (شب و سرما) بودم، انتظار داشتم برق صبح وصل شود، اما با کمال تعجب دیدم که در کمتر از ۵۰ دقیقه برق وصل شد.
کوچکزاده با تأکید بر سرعت و کیفیت خدماترسانی در حوزه برق و آب به ویژه در ایام جنگ رمضان بیان کرد: این کار جهادگونه متولیان و نیروهای عملیاتی برق را نشان میدهد. این افراد توانستند این تخریب بزرگ را در کمتر از ۵۰ دقیقه مرتفع ساختند و به طور کلی تلاش جهادی این افراد مانع قطع طولانی مدت برق مناطق آسیب دیده شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از تمام عزیزان صنعت برق که درشرایط سخت مانند سرما و نیمه شبها فعالیت کردند تا برق بخشهای مختلف پایدار بماند، از صمیم قلب تشکر میکنم.