سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد مهلت تعیینشده برای بازگشت ارز حاصل از فرآیندهای تجاری، با توجه به ادامه شرایط اضطراری کشور، تا ۹ خرداد ۱۴۰۵ تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این تصمیم در راستای اجرای بند ۱۵ الحاقیه شماره سه «بسته مقاومسازی اقتصاد ملی و دفاع نظامی در شرایط اضطراری» مصوب ۲۱ فروردین ۱۴۰۵ اتخاذ شده و براساس آن، زمان ارائه تعهدات ارزی فعالان اقتصادی مورد بازنگری قرار گرفته است.
پیش از این، مهلت بازگشت ارز تا پایان فروردینماه ۱۴۰۵ تعیین شده بود، اما با توجه به ضرورت تسهیل روند تجارت خارجی و تداوم شرایط ویژه، این مهلت یکبار دیگر تمدید شد.
در این ابلاغیه، از دستگاهها و نهادهای مرتبط خواسته شده موضوع را به اطلاع فعالان اقتصادی و ذینفعان برسانند تا فرآیندهای تجاری بدون اختلال ادامه یابد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.