شادنیا: شروع خوبی داشتم، اما پایان کارم رضایتبخش نبود

صدا و سیما جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 11:41
نماینده تیم ملی دو و میدانی کشورمان در ماده پرش ارتفاع پس از کسب جایگاه ششم گفت: با وجودیکه دو پرش اولم خوب بود و شروع رضایتبخشی داشتم، اما به نتیجه مطلوب نرسیدم.

شادنیا: شروع خوبی داشتم، اما پایان کارم رضایتبخش نبود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،پارسا شاد نیا نماینده پرش ارتفاع تیم ملی دو و میدانی ساحلی کشورمان در ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا ۲۰۲۶ اظهار کرد: بازی خوبی بود، اما متاسفانه پس از پرش از مانع دو متر در عبور از مانع دو متر و پنج دچار گرفتگی شدم و نتوانستم مسابقه را بهتر به پایان برسانم.
وی ادامه داد: با وجودیکه مسابقه را بسیار خوب شروع کردم، اما متاسفانه پایان خوبی نداشت.
شادنیا افزود: رکورد هایم در این مسابقه به ترتیب یک متر و نود، دو متر و در پرش آخر می‌خواستم از دو متر و پنج عبور کنم که موفق نشدم و سه نفر اول رکورد دو متر و پنج را کسب کردند.
وی درخصوص حضور ۱۰ روز زودتر از آغاز مسابقات در سانیا گفت: شرایط اردو در سانیا فوق العاده خوب بود.
شادنیا در پایان گفت: با انگیزه بیشتر تمریناتم را ادامه می‌دهم تا برای بازی‌های آسیایی به آمادگی برسم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.