تأکید بر تقویت فعالیت‌های میدانی و شهرستان‌محوری در گلستان

صدا و سیما پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 13:06
در اولین جلسه پایش عملکرد برنامه اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۴۰۵ مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بر تقویت فعالیت‌های میدانی و شهرستان‌محوری فعالیت‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، نخستین جلسه پایش عملکرد برنامه اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۴۰۵ با حضور مدیرکل، معاونین، رؤسای ادارات ستادی و شهرستان‌های راه و شهرسازی گلستان برگزار شد.

در این نشست، معاونین اداره‌کل گزارشی از میزان تحقق شاخص‌های برنامه اجرایی سال ۱۴۰۴ ارائه کرده و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای دستیابی به شاخص‌های مصوب سال ۱۴۰۵ را تشریح کردند.

حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد سرعت جریان کار در اداره‌کل راه و شهرسازی گلستان روندی مثبت و رو به رشد دارد و این موضوع نشان‌دهنده تلاش و همت مجموعه در تحقق مأموریت‌های سازمانی است.

وی سیاست‌ها و رویکردهای اداره‌کل برای تحقق برنامه اجرایی سال ۱۴۰۵ را تشریح و تصریح کرد: امسال، سال شهرستان‌محوری و میدانی شدن اقدامات در مجموعه خواهد بود و تمرکز بر حضور بیشتر در شهرستان‌ها و پیگیری مستقیم مسائل در میدان، در دستور کار قرار دارد.

در این جلسه بر استمرار پایش عملکرد، تقویت هماهنگی میان بخش‌های مختلف و تسریع در اجرای برنامه‌های سازمانی تأکید شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.