افزایش تعداد کارت‌های اضطراری سوخت در جایگاه‌های بندرعباس برای کاهش صف‌های بنزین

خبرآنلاین پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 13:06
عبدالله گیتی‌منش، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، از افزایش قابل توجه کارت‌های سوخت اضطراری در هفت جایگاه عرضه بنزین بندرعباس خبر داد و گفت این اقدام به دنبال گلایه شهروندان از صف‌های طولانی در روزهای اخیر انجام شده است.

به گزارش خبرآنلاین، عبدالله گیتی‌منش افزود: حدود نیمی از جایگاه‌های عرضه بنزین شهر بندرعباس، شامل هفت جایگاه، مجاز به عرضه بنزین پنج هزار تومانی هستند. پیش از این، تنها یک‌چهارم نازل‌های این جایگاه‌ها دارای کارت سوخت آزاد یا اضطراری بودند.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر صف‌های طولانی سوخت موجب نارضایتی مردم شده بود که بر همین اساس، تعداد کارت‌های اضطراری در این جایگاه‌ها به‌صورت جهشی افزایش یافت.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان تاکید کرد: در حال حاضر تمام نازل‌های این هفت جایگاه می‌توانند هم‌زمان و با استفاده از کارت‌های اضطراری، بنزین را در اختیار رانندگان فاقد کارت سوخت قرار دهند. وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را به ناظران این شرکت اطلاع دهند.

گیتی‌منش یادآور شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد برای رفع ریشه‌ای مشکل سوخت در استان، باید تصمیم‌های ملی اتخاذ شود و استاندار هرمزگان با جدیت پیگیر این موضوع است.

او در پایان اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی استان، سهمیه فعلی سوخت که شامل ۶۰ لیتر بنزین یارانه‌ای (۱,۵۰۰ تومان) و ۷۰ لیتر بنزین نیمه‌یارانه‌ای (۳,۰۰۰ تومان) است، پاسخگوی نیاز مردم نیست. استاندار هرمزگان خواستار افزایش سهمیه و افزودن میزان مشخصی بنزین پنج‌هزار تومانی به کارت‌های سوخت خودروهای پلاک هرمزگان شده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.