خیانت منافقین به مردم ایران در جنگ لو رفت

نامه نیوز پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 07:16
منافقین پس از جنگ ۱۲ روزه، به دلیل اینکه در جلسات با موساد مورد انتقاد شدید بابت ضعف عملکردی قرار گرفته بودند، در یکی از پیشنهادهای خود برای جبران، وعده تهیه بانک اطلاعاتی از برخی اهداف برای جنگ بعدی را می‌دهند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اطلاعات به‌دست‌آمده نشان می‌دهد که آن‌ها بانک اطلاعاتی درباره تعدادی از اهداف عمومی متشکل از چند مرکز درمانی-امدادی، خدماتی و اداری تهیه کرده و با ارائه جزئیاتی از اهمیت و کارایی این اهداف در زمان بحران در شهر و مناطق خود، به موساد اعلام می‌کنند که در صورت هدف قرار دادن این مراکز، به طور مستقیم مردم دچار مشکل شده و خدمت‌رسانی به مردم در زمان جنگ مختل می‌گردد.گزارشات موجود نشان می‌دهد که در جنگ اخیر، رژیم صهیونیستی و آمریکا که به دنبال اجتماعی‌سازی جنگ و ایجاد رعب و وحشت در بدنه جامعه بودند، از این اطلاعات منافقین نیز استفاده کرده‌اند.

منافقین پس از جنگ ۱۲ روزه، به دلیل اینکه در جلسات با موساد مورد انتقاد شدید بابت ضعف عملکردی قرار گرفته بودند، در یکی از پیشنهادهای خود برای جبران، وعده تهیه بانک اطلاعاتی از برخی اهداف برای جنگ بعدی را می‌دهند.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.