کشف و امحای مزرعه کشت خشخاش در هندیجان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 01:48
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب هندیجان گفت: با هوشیاری دستگاه قضایی و همکاری ضابطین، مزرعه کشت خشخاش در شهرستان هندیجان شناسایی و به‌طور کامل معدوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد احمدی اظهار کرد: در پی رصدهای دقیق اطلاعاتی و دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر کشت غیرمجاز گیاهان مواد مخدر در نقاط حاشیه‌ای و روستاهای تابعه شهرستان، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از تایید صحت گزارش‌ها، دستور قضایی فوری صادر و تیم‌های عملیاتی متشکل از پلیس مبارزه با مواد مخدر و عوامل انتظامی به محل‌ مورد نظر اعزام شدند.

احمدی گفت: در این عملیات که با حضور میدانی دادستان انجام شد؛ مزرعه مورد نظر که تحت کشت گیاه ممنوعه خشخاش بود، شناسایی و تمامی بوته‌ها در همان محل امحاء و معدوم شد.

‌وی با تاکید بر برخورد بدون اغماض با مخلان امنیت و سلامت جامعه، تصریح کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده و شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و مالکان این مزارع با جدیت در حال پیگیری است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان افزود: دستگاه قضا اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو با استفاده از اراضی کشاورزی، سلامت جوانان و امنیت روانی خانواده‌ها را به خطر بیندازند.

احمدی از شهروندان هندیجان خواست تا هرگونه گزارش در زمینه کشت یا توزیع مواد مخدر را به مراجع قضایی و انتظامی اطلاع دهند

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.