دومین روز از لیگ کشوری اسکی آلپاین با عنوان جام شهدای شجره طیبه و شهدای جنگ رمضان به میزبانی پیست بینالمللی اسکی دربندسر پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابتهای لیگ کشوری اسکی آلپاین جام شهدای شجره طیبه و شهدای جنگ رمضان از روز سهشنبه تا پنجشنبه، اول تا سوم اردیبهشتماه در پیست بینالمللی اسکی دربندسر در حال برگزاری است.
در دومین روز و در پایان رقابتهای اسلالوم (مارپیچ کوچک)، در بخش بانوان، صدف ساوه شمشکی در جایگاه نخست قرار گرفت. زهرا علیزاده ساوه دوم شد و سیده تینا صید مقام سوم را به دست آورد.
در بخش آقایان نیز محمد ساوه شمشکی در جایگاه نخست قرار گرفت، بهنام کیاشمشکی دوم شد و امیرعلی علیزاده مقام سوم را از آن خود کرد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.