هیچ کشوری نتوانسته مثل ما با آمریکا رودررو شود

تابناک چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 18:36
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برآورد دشمن این این بود که طی ۳ روز کار نظام تمام است ولی تقریبا از هفته دوم جنگ رمضان به نفع ایران ورق برگشت.

به گزارش تابناک، حجت الاسلام نبویان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو گفت: آمریکا در ربایش اورانیوم غنی شده در اصفهان شکست خورد؛ ملت ایران می‌دانند که آمریکایی‌ها برای نجات خلبان نیامده بودند، آنها برای اورانیوم آمده بودند، معلوم هم نیست که آنجا باشد.

وی افزود: آمریکا در باتلاق گیر کرده است، او دنبال یک شو تبلیغاتی است، حتی شده وارد یک شهر شود و داخل یک بشکه خالی خاک بریزد بعد به مردم کل دنیا بگوید که اورانیوم را به دست آوردیم، این کار را می‌کنند، چون تبلیغات دست اینهاست.

نبویان بیان کرد: ترامپ می‌خواهد یک دستاوردسازی برای خودش داشته باشد، اما نمی‌داند که ملت ایران و خدای متعال در کمین آنها نشستند و اصلا معلوم نیست که مواد ما در اصفهان باشد، مواد همه جا پخش شده و جا‌های مختلف قرار دارد.

وی تأکید کرد: هیچ کشوری حتی چین و روسیه نتوانسته با آمریکا رو در رو شود؛ تنها ایران بود که مقابل آمریکایی‌ها ایستاد؛ ۱۴ پایگاه آمریکا در منطقه خالی از سکنه شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهارداشت: در طول جنگ فروش نفت ما بسیار بیشتر شد؛ ما حالا همه نفت‌های روی آب را به ۲ برابر قیمت فروختیم و الان یک قطره هم نفت روی آب نداریم.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.