یزد زیر سایه خورشید رفت؛ ورود خدام رضوی به دارالعباده یزد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 18:35
یزد - همزمان با دهه کرامت، کاروان خادمان خورشید ایران به دارالعباده یزد رسید و مورد استقبال خانواده‌های شهدا و مردم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، خدام امام رضا(ع) ظهر چهارشنبه با پرچم متبرک رضوی و در میان استقبال جمعی از عاشقان ثامن الحجج(علیه‌السلام) با حضور خانواده شهدای دارالعباده یزد را با قدوم خود منور کردند.

در ادامه خدام با گرداندن پرچم متبرک حرم رضوی در جمع مردم، دل‌ها را راهی صحن و سرای امام رضا کردند، جمع مشتاقان با کاروان خودرویی ایرانِ امام رضا(علیه‌السلام) خدام را تا میدان شهدای محراب همراهی کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.