با ادامه جنگ ایران مخازن نفت تهی می‌شوند

افکار نیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 16:04
تحلیلگران بازار نفت می‌گویند، جنگ علیه ایران یک ماه دیگر ادامه پیدا کندف ذخایر نفت تمام می‌شود.

 بلومبرگ به نقل از تحلیلگران برتر بازار نفت نوشت، پس از بسته شدن تنگه هرمز، قیمت نفت هنوز به طور کامل منعکس‌کننده بزرگ‌ترین اختلال عرضه در تاریخ نیست.

سعد رحیم، اقتصاددان ارشد گروه ترافیگورا، امروز سه‌شنبه در اجلاس کالاهای فایننشال تایمز در لوزان گفت که تاکنون این درگیری منجر به از دست رفتن یک میلیارد بشکه عرضه شده است و در صورت ادامه، این مقدار می‌تواند به ۱.۵ میلیارد بشکه افزایش یابد.فردریک لاسر، رئیس تحلیل در گروه بازرگانی گانور، گفت که اگر جنگ یک ماه دیگر ادامه پیدا کند، بازارهای نفت به «ته مخازن» خواهند رسید، عبارتی به این معنا که بازارها از ذخایر خود تهی می‌شوند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.