کشف ۱۲ قطعه شمش نقره در هنگ مرزی تایباد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 16:00
مشهد- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف 12 قطعه شمش نقره با هوشیاری مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان در ایست و بازرسی گروهان مرزی ۱۷ شهریور هنگ تایباد موفق به کشف تعدادی شمش نقره قاچاق شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور حین بازدید و بازرسی در لاین ورود ترانزیت به یک دستگاه خودرو افغان مشکوک که موفق شدند، تعداد ۱۲ قطعه شمش نقره به وزن ۱۵ کیلو و۳۵۰ گرم که به طرز ماهرانه ای داخل اتاق خودرو جاساز شده بود را کشف نمایند، که کارشناسان ارزش ریالی این حجم از کالای قاچاق را ۵۱ میلیارد و۶۶۸میلیون ریال برآورد کردند، لذا خودرو توقیف، متهم و نقره مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح شدند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی کوچکترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.