سرپرست فدراسیون اسکیت: از مربیان خارجی هم استفاده می‌کنیم

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 15:26
سرپرست فدراسیون اسکیت گفت: می‌خواهیم از مربیان خوب جهانی در کنار مربیان داخلی خود استفاده کنیم.

سرپرست فدراسیون اسکیت: از مربیان خارجی هم استفاده می‌کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا فضلی سرپرست فدراسیون اسکیت در حاشیه مراسم روز جهانی اسکیت و گرامیداشت شهدای اسکیت‌باز جنگ تحمیلی دوم و سوم گفت: صدودومین سالگرد تاسیس فدراسیون اسکیت است و تمام کشور‌ها این روز را گرامی می‌دارند و مراسمی برگزار می‌کنند. همچنین مراسم گرامیداشت یادبودی برای شهدای میناب انجام دادیم و آرزو می‌کنیم. با وجود شجاعت و قدرتی که در این جنگ از نیرو‌های نظامی خود دیدیم، امیدوارم در نهایت شرایط به سمت صلح شرافتمندانه و پایدار برود و بتوانیم رشته اسکیت را توسعه دهیم و همچنین تمرینات خود را ادامه دهیم تا در عرصه بین المللی افتخار کسب کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.