یک محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم در دلفان بخشیده شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 12:13
خرم‌آباد - رئیس شوراهای حل اختلاف لرستان، گفت: با رضایت اولیای دم، محکوم به قصاص در شهرستان دلفان پس از هفت سال حبس، بخشیده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یاراله کاکولوند در سخنانی از سازش یک پرونده قتل عمد پس از هفت سال حبس خبر داد و اظهار داشت: این سازش با تلاش‌های مستمر صلح یاران، بزرگان، ریش‌سفیدان، معتمدین و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان دلفان و جمع‌آوری دیه انجام شده و منجر به گذشت اولیای دم و توقف اجرای حکم قصاص شد.

وی ادامه داد: این صلح و سازش در دفتر رئیس دادگستری شهرستان دلفان و با نقش‌آفرینی رابط مرکزی شوراهای حل اختلاف این شهرستان به نتیجه رسیده است.

رئیس شوراهای حل اختلاف لرستان، افزود: این اقدام در راستای گسترش فرهنگ صلح و سازش و تحقق اهداف دستگاه قضایی در ایجاد عدالت اجتماعی صورت‌گرفته و در نهایت رضایت طرفین پرونده را به همراه داشته است.

کاکولوند، تصریح کرد: این گذشت در مسیر خیرخواهانه و با نیت الهی انجام شده و نتیجه آن، آزادی فرد محکوم از زندان و رهایی از قصاص بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.