خبرگزاری صداوسیما رد کرد/ تاکنون هیچ هیئتی از ایران به اسلام آباد پاکستان نرفته است

اقتصادنیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 11:31
اقتصادنیوز: خبرگزاری صداوسیما عنوان کرد: تاکنون هیچ هیئتی از ایران به اسلام آباد پاکستان نرفته است؛ اعم از هیئت اصلی یا فرعی؛ اولیه یا ثانویه.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، از روز شنبه تا کنون اخبار متعددی، درباره برنامه «عزیمت» یا «ورود» هیئت ایرانی به پاکستان، و یا حتی اعلام ساعت برگزاری نشست در «عصر دوشنبه» یا «صبح سه شنبه» از سوی رسانه های بین المللی (از جمله رسانه های آمریکایی) و منطقه ای مطرح شد، که هیچ کدام صحت نداشت.

مقامات ایرانی از شامگاه یکشنبه (۳۰ فروردین) در موضعی ثابت اعلام کرده اند «مذاکره زیر سایه تهدید و نقض عهد را نمی پذیریم» و «ادامه حضور در مذاکرات به تغییر رفتار و مواضع آمریکایی ها بستگی دارد

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.