احمد دنیامالی: عقب ماندگی‌های ورزش را جبران می‌کنیم

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 11:22
وزیر ورزش تاکید دارد که عقب ماندگی ایجاد شده در ورزش به واسطه جنگ رمضان با یک برنامه فشرده جبران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد دنیامالی در حاشیه مراسم تقدیر از خانواده شهدای ورزشکار جنگ رمضان که امروز (سه شنبه اول اردیبهشت) در قطعه ۴۲ بهشت‌زهرا(س) برگزار شد، گفت: روز اول اردیبهشت روز شهدای ورزشکار است. پیش از این در جنگ دفاع مقدس ۵۰۰ شهید ورزشکار داشتیم، در جنگ ۱۲ روزه و رمضان هم ۵۰۰ ورزشکار شهید شدند.

وی با بیان اینکه مراسم تقدیر از خانواده شهدای ورزشکار همزمان در سراسر کشور برگزار شد، گفت: امروز اهالی ورزشکار آمدند با این شهدا عهد و پیمان ببندد تا همه تلاش خود را برای افتخارافرینی و ایران عزیز به کار ببرند.

وزیر ورزش تاکید کرد: اردوهای خود را در جریان جنگ رمضان در مناقطی که شرایط داشت، برگزار کردیم. الان به صورت خاص تلاش می کنیم تا عقب ماندگی ها را با برنامه فشرده جبران کنیم. برای ناگویا و بعد ازآن المپیک جوانان آماده می شویم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.