تایید خبر خوب از سوی AFC برای فوتبال ایران

همشهری آنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 08:24
افزایش سهمیه فوتبال ایران در مسابقات آسیایی توسط یک منبع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید شد.

به گزارش همشهری آنلاین از روز گذشته گمانه‌زنی‌هایی در زمینه افزایش سهمیه فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا مطرح شد در همین یک منبع مطلع از کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه با خبرگزاری فارس این موضوع را تایید کرد.
سهمیه فوتبال ایران پیش از این ۲+۱ یعنی یک تیم مستقیما به لیگ نخبگان صعود می‌کرد اما در فصل آینده سهمیه ایران ۱+۲ خواهد شد تا دو سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان داشته باشد.
روز گذشته سایت The Asian game از احتمال افزایش سهمیه فوتبال ایران در آسیا خبر داده بود.
حالا این منبع آگاه در AFC می‌گوید که جمعه قرار است در جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا افزایش تیم‌های شرکت کننده در لیگ نخبگان از ۲۴ به ۳۲ به اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا ابلاغ شود.
این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فوتبال ایران در فصل آینده ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان آسیا خواهد داشت و یک سهمیه مستقیم هم در لیگ قهرمانان آسیا ۲ دارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.