کشف محموله استارلینک در شهرستان سیریک

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 01:23
سیریک - رئیس دادگستری سیریک از کشف محموله تجهیزات غیرمجاز اینترنت ماهواره ای استارلینک در این شهرستان و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد:محموله تجهیزات غیرمجاز اینترنت ماهواره ای استارلینک در شهرستان سیریک کشف و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان پس از تفهیم اتهام با صدور قرار تأمین کیفری روانه زندان شدند.

رئیس دادگستری شهرستان سیریک همچنین تأکید کرد: تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به عنوان کالای ضد امنیتی طبقه‌بندی شده و با دارندگان این دستگاه‌ها طبق قانون برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.