معاون وزیر اقتصاد از پارس جنوبی بازدید کرد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 00:08
بوشهر- معاون وزیر اقتصاد در رأس هیئتی متشکل از جمعی از مدیران ستادی گمرک جمهوری اسلامی از پارس جنوبی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،رئیس کل گمرک ایران و هئیت همراه در بدو ورود با استقبال ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر ، مدیر کل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و معاونین ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر روبه‌رو شد.

سپس ضمن دیدار و گفت‌وگوی مستقیم با کارکنان، در نشستی با آنان در جریان مسائل، نیازها و پیشنهادهای آنان قرار گرفت.

همچنین در این نشست مهم‌ترین موضوع‌های مرتبط با تسهیل تجارت، ارتقای زیرساخت‌ها، تسریع در فرآیندهای صادراتی، افزایش شفافیت و هوشمندسازی عملیات گمرکی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کل گمرک ایران از پارس جنوبی بازدید کرد

رئیس کل گمرک ایران ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان این مجموعه، بر اهمیت نقش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در تقویت صادرات غیرنفتی کشور تأکید کرد و دستورهایی برای بهبود روندهای عملیاتی، رفع برخی موانع موجود و توسعه اختیارات گمرک منطقه ویژه صادر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.